המוצרים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהתעשייה והחקלאות בישראל

ענפי התעשייה בארץ לוקחים חלק בעידוד תעשייה כחול-לבן​

גם ענפי התעשייה השונים בישראל תומכים ומעודדים תעשייה תוצרת הארץ, ומקפידים לעשות שימוש במוצרים מקומיים (כחול-לבן) לשימושיהם השונים. במאמר זה נסקור חמישה שימושים נפוצים בתעשייה בישראל למוצרים מקומיים מובילים – מיכלי מים גדולים, צינורות פיברגלס, סבכה לדריכה והליכה, סולמות פיברגלס ומאצרות מפלסטיק. כלל המוצרים ניתנים לרכישה מחברות ויצרנים מקומיים ומהווים חלק בלתי נפרד מהתעשייה והחקלאות בארץ.

מיכלי מים עמידים בשילוב צנרת פיברגלס

מיכלי פלסטיק מפוליפרופילן או פוליאתילן יכולים לשמש לאחסון וקיבול נוזלים בטמפרטורות גבוהות. מיכלי מים גדולים הנם כאלה שמיוצרים בנפחים של למעלה מ-1000 מ"ק, וניתנים להזמנה ועיצוב בהתאם לדרישות הלקוח (שילוב אוגנים, סולמות ומעקות למשל). מיכלי מים גדולים ניתנים לחיבור עם צינורות פיברגלס, שהנם בעלי עמידות גבוהה בפני כימיקלים שונים.

סבכות דריכה – פתרון ריצוף למשטחי דריכה תעשייתיים

אחד המוצרים הנפוצים בתעשייה בישראל הנו סבכות דריכה והליכה. סבכות דריכה משמשות לריצוף תעשייתי ומיועדות להתקנה על מתקנים שונים דוגמת מאגרי מים ומיכלים, מדרגות באתרים תעשייתיים, רצפות בסביבה ימית או עבור בעלי חיים וכן הלאה. היתרון המרכזי בסבכות העשויות מפיברגלס (בהשוואה לסבכות מתכת) הנו העמידות הגבוהה של החומר בסביבה עם פוטנציאל לקורוזיה, מה שמקנה למוצר אורך חיים רב יותר. חשוב לרכוש סבכות דריכה שהנן עמידות במים וכימיקלים, אינן מוליכות חשמל, מסוגלות לשאת משקל רב ואינן זקוקות לתחזוקה שוטפת.

עובדים בגובה רק בליווי של סולמות פיברגלס

זקוקים לפתרון שיאפשר טיפוס בטיחותי על מבנים גבוהים בתעשייה? סולם פיברגלס הוא התשובה עבור צורך זה, ומהווה מוצר נפוץ ומבוקש בענפי התעשייה השונים בישראל. בין יתרונותיהם הרבים של סולמות אלו תוכלו למצוא עמידות בטמפרטורות קיצון משתנות, עמידות בפני חלודה, כימיקלים, מים וביוב, אי הולכה של חשמל, וכמובן – בלאי נמוך לאורך שנים. לבטיחות מירבית תוכלו לרכוש לפי המידה הרצויה סולם פיברגלס בעל כלוב הגנה לאדם המטפס עליהם.

מאצרות מפלסטיק עבור מיכלים ואצירת נוזלים

מוצר מרכזי נוסף בתעשייה בישראל הנו מאצרות מפלסטיק. מאצרות משמשות בתור אמצעי בטיחותי לשמירה על נוזלים וחומרים מסוכנים בהם נעשה שימוש באותו מפעל או אתר אחסון. מדובר בפתרון בטיחותי חשוב לכל מי שמשתמש בעבודתו בחומרים נוזליים אשר קיים סיכון כי ידלפו ויבואו במגע עם בני אדם או חומרי גלם אחרים באותו מרחב. כדי להבטיח לעצמכם שקט תעשייתי ונפשי, תוכלו לרכוש מאצרות המיועדות לחביות
ומיכלים בגדלים שונים (חשוב גם לדעת כי ניתן להזמין מאצרות בהזמנה אישית לפי צרכי הלקוח),

שעשויות מפוליפרופילן או פוליאתילן עמידים וחזקים.

לא מתפשרים על איכותם ובטיחותם של המוצרים כאשר רוכשים מוצרים לשימוש תעשייתי כמו מיכלי פלסטיק או סבכה לדריכה, חשוב ביותר לא להתפשר על האיכות ועל הבטיחות של המוצרים. בתור התחלה, מדובר במוצרים שיכולים לעלות סכום כסף לא קטן, ולכן חבל להוציא כסף על רכישה של מוצר שלא ילווה אתכם לאורך זמן.

מעבר להיבט הכלכלי, ואף חשוב ממנו, יש להתייחס אל ההיבט הבטיחותי. רק מוצרים שעומדים בתווי התקן הרלוונטיים לתעשייה בארץ ובעולם הנם כאלה שתוכלו לסמוך עליהם בביצוע יעיל והולם של עבודתם.

Teflon (PTFE) – special works and uses in industry המשך קריאה
Optimizing Water Tank Performance: Maintenance Tips and Material Know-How המשך קריאה
Large Diameter Plastic Pipes: Essential Components for Various Industries המשך קריאה
רוצים לדבר איתנו?..
Scan the code